Szukaj na tym blogu

czwartek, 16 lutego 2012

nowości w naszej bibliotece


1. My dayFiona Hayes and Steve Boulter 2. First pictures and words 3. What is black and white, Petr Horacek 4. ZZzzz, A book of sleep, Il Sung Na 5.Where The wild things are, Muarice Sendak 
6. Christmas Wishes, Alan Benjamin 7. Not a BoxAntoinette Portis 8. Miffy and the cartepillar, Dick Bruna 9. Lights out, night's outWilliam Boniface 10. Opposites, Monique Felix


Co lepsze pokażę z bliska wkrótce, bo caly czas jeszcze w nastroju urodzinowym jestem... :)    

Few favourites will be shown closer soon... :)

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! A książeczki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegapiliśmy urodziny??!!
    Najlepszego!:D
    Kurdele, nie znamy ani jednak książeczki:D
    Poka, poka z bliska:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Czekamy na zoomy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie! tyle książek i żadnej pomacać nie mogę! koniecznie pokaż z bliska choć po ilustracji z każdej! :)
    niedawno u mnie były targi książki dla dzieci, a już zaczynam kolejną listę tworzyć... niedługo będę się chyba musiała wyprowadzić, by miejsce zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to. to jakies uzaleznienie ksiazkowe! Ja sobie tlumacze, ze na ksiazku nie bede dziecku szczedzic...

      Usuń
  5. tyle wspaniałości, a mi się nadal marzy Gra światła, ale w POlsce chyba niedostępna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambi! Jak chcesz to ja Ci tutaj kupie Gre Swiatlem i wysle poczta...

      Usuń
  6. ach! zawsze jak widzę książeczki dla dzieci to serce mocniej mi bije!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Czadowe - apeluję o przybliżenie tych pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beda ksiazki z bliska. Juz za chwileczke, juz za momencik moje uzaleznione od ksiazek blogowe mole ;)

    OdpowiedzUsuń