Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lutego 2012

Jaki sobie zrobisz DOM, taki będziesz mieć

Dziękuję Wszystkim za życzenia.
Imieniny były skromne ale dostałam najlepszy prezent od mojego synalka. Drugi ZĄBEK!!! Obyło się nawet bez większego marudzenia. Ot, trzeba było dać mu gryzak, i był zajęty na dłużej.
Było +6 i krokusy w parku więc prawie wiosna. Pojechaliśmy na giełde staroci, ale było bez szaleństw niestety bo za mało sprzedających... Poźniej spacer po Hexham, a w domu szycie domków-przytulasków przy cieście bananowym i piwie imbirowym (non alk). Urodziny tuż za rogiem, więc może wtedy imprezę zrobimy.






 nowy zamek w drzwiach (teść lubi mieć jakiś projekt w zanadrzu, nawet na wakacjach:)


 domek teściowej, jak go nazwałyśmy poźniej: klasyczny

 mój domek: kolorowy i pstrokaty, czyli taki jak ja :)

Skarby i prezenty z marketu:
 folkowy obrusik portugalski (prezent od Ani)
 sówka na drzewo Antusia (też z Portugalii :)
Bajka dla Antolka na winylu + pudełko jabłuszko (nie z marketu, prezent od męża)

6 komentarzy:

  1. Piękne te domki! :) No i oczywiście zazdroszczę pogody! I krokusów :)
    Gratulacje z okazji drugiego ząbka! Witamy w świecie gryzoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zazdroszczę tych krokusów ,bo u nas -17 w nocy brrrr.....całusy dla Was wszystkich mamita

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, marzy mi się domków takich cały szereg...

    OdpowiedzUsuń
  4. To do maszyn dziewczyny. Dwa wieczory i dwa domki dumnie stoja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne domki i cudne skarby!
    Czekam na fotki z gotowymi domkami.
    Mama & Stwor

    OdpowiedzUsuń