niedziela, 19 października 2014

O skradzionej czapce, vol.2

Nowa ksiazka. Hit absolutny. O tym jak fajne sa ksiazki i ilustracje Jona Klassena pisalam juz TU. Poprzednia ksiazka stala sie bestsellerem, nic wiec dziwnego, ze i ta szybko weszla na liste przebojow! Tematyka podobna, ale mimo wszystko stala sie hitem w naszym domu. Ilustracje piekne, no i to poczucie humoru... Lovamy!







A jak sie to czyta, zobaczycie ponizej :D


Zawsze czytam mu raz po polsku a pozniej po angiesku, zeby przyswoil sobie slownictwo.

7 komentarzy:

  1. Znam poprzednią książeczkę i przyznam szczerze, to jedna z naszych ulubionych:) Piękne ilustracje i świetny tekst. Czego chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my tez uwielbiamy poprzednia, wiec i ta musielismy miec!

      Usuń
  2. Super książeczka, również miałam poprzednią wersję i również skuszę się na tą ;)

    OdpowiedzUsuń