Szukaj na tym blogu

czwartek, 20 września 2012

update i podziekowania

W miesiacu sierpniu mieliscie okazje podejrzec inne mamy i zobaczyc jak one spedzaja swoj dzien z dziecmi. Chcialam serdecznie podziekowac owym gosciom za wypelnienie mojej nieobecnosci.  Zaprawdę cudne zdjecia i wspaniale spedzony czas z pociechami.  Moze i mi sie uda wkrotce pokazac Wam jak ja spedzam swoj dzien z Antkiem...  Ach jakby milo bylo zebrac te mamy do kupy i na kawie sie spotkac/soft play...

 Jesli jeszcze nie poznalyscie tych mam, zajrzyjcie koniecznie na ich blogi:

Olga z O tym, że
Aga z Synalek
Agata z Agata Ma Piec
Emi z Zezuzulla

P.S. Wrocilismy z naszych mini wakacji i teraz jestesmy rozdarci pomiedzy dziadkami. Z lasu mam chyba trylion zdjec ale kabel u drugich dziadkow. Bylo wspaniale i bardzo nam sie nalezal czas w trojke. Juz tesknie do tych dni nad jeziorem... W planach jeszcze wycieczka do Zoo, palmiarni i na termy ale czasu jakos coraz mniej... Ach... dlaczego wakacje tak szybko sie konczą...

4 komentarze:

  1. To ja dziękuję za zaproszenie do Ciebie!
    Oh, było by genialnie spotkać się na takiej "blogowej" kawie ;) Mam nadzieje, ze kiedyś nam się to uda!!!
    Tymczasem odpoczywajcie dalej!!!!!
    I czekamy na fotorelację :) Jestem gotowa na te 300 zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I my dziękujemy za gościnę:D
    Nooo...ta kawa to bardzo dobry pomysł!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za możliwość spędzenia kilku chwil w tym wybornym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń