środa, 28 grudnia 2011

ANTEK- ilustracja

By uczcic ta wiekopomna chwile, narysowalam Antka jak siedzi...


To celebrate the fact, that Antek can sit now, I made this illustration...

Antek siedzi

Probowal caly miesiac i w koncu mu sie udalo! Siedzi bez pomocy mamy i taty. co prawda trzeba uwazac, zeby nie polecial na twarz, ale i tak rodzice sa dumni jak pawie. Achhh i tyleczek probuje podnosic ale za ciezki jest i pada... hehe, za gruby jest ;)



wtorek, 27 grudnia 2011

pierwsze swieto

Swiateczny wegetarianski obiad u Sabiny i jej rodziny











i po swietach

Wigilia u mojego brata


glodni

latammm

zainteresowanie choinka


Antkowi najbardziej podobal sie papier do pakowania


wszystko pyszne





prezent lezy pod choinka

podlaczamy sie do naszego oseska

Czesc Antkowych prezentow



poniedziałek, 26 grudnia 2011

swieta u nas w domu

Bylo milo, a to co mile sie szybko konczy. Wigilia ze znajomymi i przyjaciolmi u mojego brata, pierwsze swieto u Sabiny i jej rodzinki na wegetarianskim swiatecznym obiedzie. U nas w domu tez nie zabraklo Swiat. Byly dekoracje i prezent od Antosia: pierwsze samodzielne siedzenie! Oto nasze przygotowania do Swiat...









piątek, 23 grudnia 2011

swieta 2011

Przygotowania do swiat wra... Wiekszosc prezentow spakowana. Makowiec w piekarniku... Dopiero makowiec!!! A jeszcze sernik, kapusta i tarta z lososiem, i kapiel i usypianie malego... Malo czasu zostalo... Czasem czuje sie taka samotna. Samotna matka. Matej jest kucharzem, a wiec w okresie swiatecznym pracuje duuuuzo... Zostalam sama w przygotowaniach. Ostatecznie jemy u mojego brata, wiec przynajmniej mniej sprzatania bedzie, ale i tak swoj dom wypadaloby posprzatac na swieta, a ja nie mam czasu juz na to...

Te Swieta sa dla mnie wyjatkowe, bo pierwsze z Antkiem. Chcialam zeby bylo wyjatkowo, bo to jego pierwsze w zyciu swieta... Wiem, ze jego to nie obchodzi, ale i tak spakowalam mu mnostwo prezentow. Najwieksza frajde sprawi mu pewnie rozrywanie papieru i jego zucie niz same prezenty. W tym roku nie stac nas by pojechac do domu wiec idziemy do mojego brata na internacjonalna wigilie na okolo 14 osob i 3 pol osoby. Chcialam zeby bylo rodzinnie ale realia na to nie pozwalaja, wiec przestalam sie tym przejmowac... Moze nawet odpompuje mleko i napije sie kieliszek wina...?

Wszystkim czytelnikom Oh Antek! a takze rodzinie i przyjaciolom (po raz wtory) zycze spokojnych i pogodnych Swiat Bozego Narodzenia w gronie rodzinnym oraz Pieknego Roku 2012 z Waszymi pociechami, wnukami i chrzesniakami. Oby nam rosly zdrowo!

Zycza

Agata i Antek ( i maz tez)
xxx

środa, 21 grudnia 2011

a kuku, tu zabawek swiat

Wszyscy wiedza jak bardzo uwielbiam drewniane zabawki. Ekologiczne, bardziej trwale i po prostu o wiele ladniejsze, estetyka bardziej cieszace mamie oko, drewniane klocki i zabawki to wielki COME BACK wsrod dzisiejszych mam i dzieci. Zanim jeszcze bylam w ciazy poszukiwalam na marketach staroci starych gier i drewnianych zabawek z mojego dziecinstwa. Teraz coraz wiecej widze miejsc i sklepow gdzie mozna kupic od dawna poszukiwane zabawki z drewna.
Ostatnio natknelam sie na strone, a raczej ona natknela sie na mnie ;) z takowymi zabawkami.  Raj dla mam, ojcow, dzieci i fanøw drewnianych zabawek. Sklep nazywa sie akuku i posiada chyba wszystko czego dusza zapragnie.

Oto wybrane zabawki z ich sklepu ale jest tego naprawde duuuuuzo i mozna stracic rachube czasu przegladajac swiat drewnianych zabawek.

sklep


My jestesmy na etapie grzechotek. Te Antos UWIELBIA!









środa, 14 grudnia 2011

zima w domu

Znow bez ogrzewania. Awaria osiedlowa. Uciekamy z Antkiem do miasta, do kawiarni, do kina, tam gdzie cieplo. W pokoju mamy 15 stopni, na zewnatrz 3. Mam nadzieje, ze jak wrocimy juz bedzie naprawione...