wtorek, 29 stycznia 2013

modeling clay day

Niedziele mielismy pelna wrazen. Maz mial wolne wiec bylismy w galerii, na spacerze nad rzeka, a po powrocie lepilismy rodzinnie. Ja kiepska jakas w tym bylam, ale Zuza zrbila oto tego psa, kota i swinke! Wspaniale bylo! Rzadka zdarzaja nam sie wspolne dni razem, bo Antek do zloba zaczal chodzic 3 tyg temu i wszystko zorganizowane jest pod jego grafik. Maz zaprowadza, ja odbieram, no i sie mijamy. Tym bardziej przezywamy chwile razem...
(zdjecia z galerii w nastepnym poscie)







poniedziałek, 14 stycznia 2013

NERD

Antek stwierdzil, ze chce jak mama i tata okulary nosic. Probowal zamiany maminych tacie i tatowych mamie ale wizualnie mu nie pasowaly wiec pozwolic tacie swoje, a mamie swoje zatrzymac. Dziekujemy Ci za to synu! Moje co prawda tylko komputerowe ale wazne, ze na nos mozna zalozyc, a takze na szyje i glowe, bo to moda nowa by tak okulary nosic, mowie Wam! Ucieche mial syncio nie lada z tych szkiel i jak tylko je widzi na maminym nosie wola " Daaaaaa (j)....!" bez konca (do czasu az dostanie...)

P.S. 18 miesiecy na koncie!!!! Mama i tata nadziwic sie nie moga jak ten czas pedzi nieublaganie... Te czasy jak dzidzia dopiero co wczoraj jakby... Pare fot, mini sesja zatem z tej okazji, kilka fot ja, kilka Zuza, choc nieprzychyjnie wyszlam, to wrzucam bo Antonowka przepieknie sie prezentuje...

Antek decided to be like mum and dad, took my glasses and been walking around like this for ages. He goes to the mirror and laugh at this image. We are laughing too, he's so cool. He turned 18 months last week!!! We can't believe how much the time flies by... He just had been a baby in the recent past, and he's all TODDLER! Mini photo shoot to celebrate him turning 1,5. 








środa, 9 stycznia 2013

sloń trąbalski

Dawno nie bylo wpisu ksiazkowego a wiec jest cos, co ktos chcial bym pokazala z bliska... :)
Piekna ksiazeczka z pieknymi ilustracjami... Klasyka klasykow. Nie dosc, ze Julian Tuwim, to klasyczne w moim mniemaniu ilustracje. 2,3 podstawowe kolory. Zakochalam sie w nich od razu. 

sobota, 5 stycznia 2013

2013

Jak Wam mija pierwszy tydzien 2013 roku? My bylismy na Noworocznym obiedzie u mojej ulubionej rodzinki. Wczoraj i dzis bylismy w muzeum, a jutro mama idzie pobiegac. Trzeba w koncu zrzucic te Swieta.  Postanowien Noworocznych cala garsc a jedno z nich by wiecej na blogu pisac... 

U nas +10 i juz o Wielkanocy przez to mysle, bo pogoda iscie wiosenna, tylko slonca brakuje... ale i cieplo dobre i do pozytywnego myslenia nastraja. Czuje, ze ten rok bedzie dobry...






my tez rysujemy!

arcydziela


zabawy z tata