wtorek, 25 grudnia 2012

GWiazdka

Jak Wigilia? Udana? U nas pieknie bylo. Mezowie dzis w pracy wiec same z dzieckiem jestesmy i liczymy az deszcz przestanie padac by sie na spacer udac. 
Moje dziecko uwielbia Kota Filemona. A wiec wszystkim dzieciom dedykuje swiateczny odcinek...

Pozdrawiam i wracamy do czytania miliona ksiazek co nam Gwiazdor przyniosl... :)


niedziela, 23 grudnia 2012

Kartka Swiateczna



               Wszystkim czytelnikom bloga Najwspanialszych, magicznych i rodzinnych Swiat 
oraz 
Pomyslnosci w 2013 roku!

       
        zyczy  cala rodzina Antonowki!!!

piątek, 14 grudnia 2012

Autumn leaves

Jesienne liscie iscie piekne, a spacer posrod nich to czysta rozkosz. Nawet krokodyla mozna spotkac. Zdjecia jeszcze z listopada...




środa, 12 grudnia 2012

Grudzien

Jest grudzien wiec oficjalnie mozna dekorowac dom... Choinke zostawiamy na ostatnia chwile. W tym roku podekscytowanie buduje sie juz od 2 miesiecy, bo Antek ksiazke o 3 misiach meczy, co do swiat sie przygotowuja. Na stronie gdzie kolednicy przychodza spiewam mu Cicha Noc a on wtedy nastrojowo sie buja. Zawsze jednak po paru stronach powraca do kolednikow, az dziw, ze jeszcze mu sie nie znudzilo. Czasem nawet sobie cos tam nuci... Z roku na rok Swieta beda sie stawac coraz wazniejsze, bo Antonowka coraz wiecej rozumie, i dla niego coraz wieksza radosc. Dla tego mu czytam i spiewam koledy. Moze skojarzy, ze to co w ksiazce i u nas w domu sie dzieje... W zeszlym roku interesowal go tylko papier po prezentach. W tym mam nadzieje, bedzie inaczej. Na Wigilie przygarniamy okolicznych bezrodzinowcow, ale od przyszlego roku (i wiem, ze co roku to mowie), bedzie kameralnie, rodzinnie. Oprocz tego grudzien jest pelen urodzin. Mamy trzy, w tym jedno juz za soba. A to dopiero poczatek, bo w styczniu tez urodziny i w lutym znowu kilka. Sezon swietowania uwazam za rozpoczety...




piątek, 7 grudnia 2012

Love to read

Kupilam Atosiowi ksiazke na gwiazdke, ktora oczywiscie juz zauwazyl i bardzo mu sie podoba, bo jest wszystko, no prawie wszystko, co u nas w domu. Sa tez wszystkie czynnosci, ktore on uwielbia nasladowac. Zmywanie, sprzatanie, kapiel, a takze te same zabawki. No przeciez to ksiazka o Antku. Nie do wiary. A Ci co maja kota lub psa w domu beda mieli dziecko podekscytowane jak dziecko :)






wtorek, 4 grudnia 2012

Szanowny Panie Mikolaju...

Bylam grzeczna caaaaaly rok...  :)


Oto inspiracje pod choinkowe dla mamy, czyli co mamie przyprawiloby usmiech na twarzy...



1. Filizanka Lord and Lady Jonathana Adlera
2. Podusia znaleziona na etsy
3. Ladny obrazek juz widze na scianie
4. Kolnierzyk na specjalna okazje
5. Dobry film czyli Biala Wstazka Michaela Haneke
 Ksiazki 6. Bekart, Rafal Szamburski
7. Kochanie, zabilam nasze koty, Dorota Maslowska
8. Zlota sukienka, w sam raz na wigilie ale niestety to rozmiar dzieciecy... :/


Jak widac duzo mamie nie potrzeba do szczescia... Wystarczy ladny obrazek, podusia czy dobra ksiazka...
a najlepszym prezentem byloby dziecko ladnie spiace przez caaala noc... :)



sobota, 1 grudnia 2012

Historia Pierwsza: Ciś

Jest wieczor i Antonowka juz spi. Jestem w trakcie szycia w pokoju obok i potrzebuje wstazek. Wchodze do Antka i po omacku przeszukuje biurko. Nagle slysze wiercenie w lozeczku syna. Zastygam. Podchodze  by zobaczyc co sie tam dzieje.
"...Ciś..."- slysze. Co to? Czyzby Tolek zaczal przez sen mowic?! Pochylam sie by ujzec, ze on przytulony do swego misia! Slodziaku Ty! To mama juz wie dlaczegos "Ciś!" caly dzien mowil.  *



*Zainspirowana tym blogiem marzylam o dniu kiedy bede mogla opisywac historie rozwoju narzedu gebowego syna. Dla rodziny i przyjaciol co daleko,  dla usmiechu, ale przede wszystkim, by pamietac. Dzieci tak szybko wyrastaja...

P.S. Nie moge uwierzyc, ze juz GRudzien! Mozna oficjalnie dekorowac dom! W tym roku jestem wyjatkowo podekscytowana tym swietem, ale o tym w innym poscie...