wtorek, 14 maja 2013

♥ książki

Dawno o ksiazkach nie bylo, a poniewaz zakochalismy sie w tej ksiazce piszemy o niej po raz drugi (jeden post jest juz na NEONbubu ). "Mama, Is It Summer Yet?" jest inspirujaca ksiazka o chlopcu, ktory nie moze doczekac sie lata i ciagle pyta sie mamy czy lato juz przyszlo. Mama odpowiada "Jeszcze nie synku", ale w tle widac jak pory roku sie zmieniaja, ziemia staje sie miekka i mozna sadzic nasiona, drzewa kwitna... Ta piekna ksiazka pokazuje prostote zycia, codziennych spraw, urokow natury i ciekawosci dziecka. Uwielbiamy nature i czesto marzymy o zyciu blizej niej, nic wiec dziwnego, ze  Antek pokochal ta ksiazke. Autorka, Nikki McClure wycina ilustracje z papieru za pomoca skalpela i owa precyzja sprawia, ze jej prace sa jeszcze bardziej imponujace.






niedziela, 12 maja 2013

środa, 8 maja 2013

piknikuje w wyborowym towarzystwie

Czyli z Antonowka, malpa i slonikiem. No czyz mozna prosic o lepsze towarzystwo? Pogoda z dnia na dzien coraz lepsza wiec piknikujemy zawziecie byle tylko lapac troche witaminy D. Dzis juz w samych podkoszulkach. Z zimy lato nam od razu wskoczylo pomijajac wiosne. W sobote bedziemy sadzic warzywa i kwiatki, wiec mam nadzieje, ze pogoda sie utrzyma...




ulubiony slonik, ulubiona malpa (czyli Tiii i Mapa)

przerwa w zabawie by wypatrzec helikopter


buty buty (ostatnio ciagle to mowi)


wtorek, 7 maja 2013

Antek zrobil mamie make-up

 
Jak Wam sie podoba?
A z jaka precyzja mnie malowal i wiedza o symetrii... Jedno lico, no a drugie tez musi miec kreske!
No to jestem gotowa by wyjsc na miasto... :)
 

środa, 1 maja 2013

lullaby

Nawiazujac do mojego postu na temat bajek i telewizji, chcialabym polecic Wam kolejna kolysanke. Jest ta oto animacja z Indii. Antonowka uwielbia ja! Jest bardzo kolorowa, az tryska kolorem; ma dobrze nam znane zwierzatka, a jak wiadomo towarzyszy znanym rzeczom ekscytacja; i jaka akcja jest...
 
Jest to animacja z cyklu Art of Russia, ktorej jestesmy wielkimi fanami... Ilustracje sa po prostu inne niz wszystkie, nie skazone jeszcze zachodnimi wplywami a przy okazji ucza innej kultury... Wiecej takich animacji chcialabym widziec...